Tocãnița lui Tudor

Help?

Decat sa va iau separat, mai bine va scriu la gramada, aici 🙂

 

Dupa cum stiti (unii dintre voi), cant la chitara+voce.  Melodiile le pun pe blog prin intermediul site-ului http://soundcloud.com.

Mi-am creeat un cont nou de soundcloud si incerc sa-l promovez in comunitatea de acolo, iar voi ma puteti ajuta, daca vreti, postand una dintre melodiile cantate de mine in cadrul unui articol de-al vostru. Nu e necesar sa puneti link catre blogul meu sau nici macar sa-mi pomeniti numele in vreun fel ca nu promovez blogul, ci contul de soundcloud.

Practic, scrieti articolul vostru si adaugati si un player cu o melodie la sfarsit. Daca sunteti de acord, va fac un mic tutorial:

1. Intra pe http://soundcloud.com/tudor-info

2. Alege-ti o melodie care iti place (vedeti ca sunt 5 pagini de melodii, sa nu va uitati doar pe prima pagina)

3. Apasa butonul “Share din stanga sus”

 

4. Alege butonul in functie de platforma blogului tau (sau facebook, daca nu ai blog). Daca esti pe wordpress, apesi butonul de wordpress. La fel si pt blogger.

 

5. Copiezi codul ala.

6. Si ii dai “Paste” exact in articol, nu e nevoie sa dai Add video/from url/etc.

 

La ce-mi foloseste mie? Imi trebuie cat mai multe afisari, ca sa pot cere un cont premium + si sa pot participa pe viitor la niste concursuri cu cover-uri. 🙂

Am lasat si melodia daca tot am facut tutorialul 🙂

6 thoughts on “Help?

Hai, zi si tu ceva